Top بیماری پوستی زونا عکس Secrets

Wiki Article

● پس از ناپدید شدن بثورات، همچنان ممکن است به دلیل آسیب عصبی در چشم خود درد داشته باشید. درد در نهایت برای اکثر افراد بهتر می‌شود.

ادامه تولید فیلم ماموریت غیرممکن ۸/ تام کروز در صحنه‌های اکشن دیده شد

داده‌های گزارش شرح می‌دهند که اگر آتش‌بس برقرار نشود و کمک‌های امدادی به نوار غزه سرازیر نشود، قحطی چگونه ممکن است در هشت هفته آینده رخ دهد.

از سردرد صاعقه‌ای خود رهایی پیدا کنید: راهکارهایی برای کاهش شدت علائم

اگر سوالی درباره این بیماری دارید، درانتهای همین صفحه و در قسمت نظرات بنویسید تا پزشک پاسخ دهد. 

والدین فلسطینی که موفق شده بودند کودکان بیمار و گرسنه را به یکی از معدود بیمارستان‌هایی که پس از حمله اسرائیل همچنان در غزه فعال هستند ببرند، منتظر آمار نبودند.

○ درد یا بثوراتی که چشم را هم درگیر می‌کنند و برای جلوگیری از آسیب دائمی چشم باید فوراً درمان شوند.

رعایت اقدامات احتیاطی زیر تا حدود زیادی می‌تواند از انتقال ویروس به دیگران جلوگیری کند:

● بثورات زونا روی پوست سر می‌تواند باعث ایجاد حساسیت در هنگام شانه زدن موهایتان شود. بدون درمان، زونا روی پوست سر می‌تواند منجر به ایجاد لکه‌های طاسی دائمی شود.

آقای تورک گفت : «تنها چیزی که می‌توانم به آنها بگویم این است که در مورد وضعیت انسانی، یک اجماع بین‌المللی در حال پیداش است و ممکن است قبلا وجود نداشته است، اما اکنون به‌وضوح وجود دارد، از جمله با قطعنامه این هفته شورای امنیت.»

کمیسر حقوق بشر سازمان ملل می‌گوید قحطی غزه می‌تواند جنایت جنگی باشد

مطابق توصیه پزشکان، افرادی که بیشتر از۵۰ سال سن دارند، برای پیشگیری از بروز این عفونت ویروسی، بهتر است واکسن زونا را دریافت کنند.

● بعید است که زونا در دوران بارداری عوارضی ایجاد کند، خوب شدن بیماری زونا اما همچنان می‌تواند ناخوشایند باشد. در صورت بروز جوش در دوران بارداری فوراً به پزشک مراجعه کنید.

راه پیشگیری از زونا چیست و چطور افراد بالغ از آن در امان می‌مانند؟ بزرگسالانی که ۵۰ سال سن دارند یا مسن‌تر هستند نیز باید واکسن زونا را دریافت کنند که به آن در اصطلاح پزشکی «واکسن ایمن‌سازی واریسلا زوستر» گفته می‌شود.

Report this wiki page